دوره تخصصی چگونه یک مشاور حرفه ای کسب و کار شویم؟

سایر اخبار

بررسی توسعه‌ی استارت آپ‌های حوزه‌ی سلامت در بیمارستان قلب شهید رجایی

نشست تخصصی بررسی توسعه‌ی استارت آپ‌های حوزه‌ی سلامت

نشست تخصصی بررسی توسعه‌ی استارت آپ‌های حوزه‌ی سلامت در مرکز رشد بیمارستان قلب شهید رجایی  برگزار شد

نشست تخصصی بررسی توسعه‌ی استارت آپ‌های حوزه‌ی سلامت

به گزارش روابط عمومی شتابدهنده ابرزندگی، این نشست با حضور استارت‌آپ‌ها، کسب و کار‌ها، ریاست بیمارستان شهید رجایی، رئیس مرکز رشد بیمارستان، در محل تالار هتل قلب تهران برگزار شد.

در نشست مذکور، کسب و کارها ضمن آنالیز و ارائه‌ی وضعیت خود، نسبت به ترسیم دورنمای فعالیت خویش اقدام کردند.

جناب آقای دکتر امیرحسین اسدی، در این نشست ضمن بررسی  پارامترهای حاکم بر تک تک کسب و کارها، نسبت به ارائه‌ی راهکارها و ترسیم شیوه‌های رشد آن‌ها اقدام نمود.

در این دیدار، جناب آقای اسدی، با مطرح ساختن چند نمونه‌ی عملیاتی از توسعه‌ی استارت‌آپ‌ها در سالیان گذشته، سه نکته‌ی اساسی را متذکر شدند؛ موضوع نخست، توجه به Time to market یا همان زمان رسیدن کسب و کارها به بازار بود که برای کسب و کارها بسیار حیاتی‌ است.

بررسی توسعه‌ی استارت آپ‌های حوزه‌ی سلامت

 

موضوع دوم، تمرکز بر روی فناوری‌هایی که مورد نیاز حال جامعه است و کسب و کارها بایستی با تمرکز بر آن براساس نیاز فعلی اقدام نمایند.

 و درنهایت عدم سرمایه‌گذاری کلان استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای نوپا بر روی فناوری‌ است؛ چرا که ارائه‌ی فناوری‌های گران قیمت از جمله وظایف مراکز رشد و کسب وکارهای نوپا نیست و ورود زود هنگام به این حوزه می‌تواند موجب ضرر و زیان‌های هنگفت شود.

در این نشست صمیمانه، ریاست محترم دانشگاه و رئیس محترم مرکز رشد نیز نسبت به ارائه نظریات خود در رابطه با توسعه‌ی استارت آپ‌های سلامت اقدام نمودند.

پیمایش به بالا

قیمت دوره: 30 میلیون تومان