سایر اخبار

اپلیکیشن سایدا به شتاب دهنده ابر زندگی پیوست

اپلیکیشن سایدا به عنوان یکی از اپلیکیشن های کارآمد در حوزه ورزشی، به تازگی به شتاب دهنده ابر زندگی پیوست.

به گزارش خبرنگار ابر زندگی، در حال حاضر اپلیکیشن های متعددی در حوزه ورزش در داخل و خارج از کشورمان مشغول به فعالیت هستند. اپلیکیشن هایی که هر یک در حوزه های مختلفی نظیر ردیابی فعالیت های ورزشی، ارائه تمرینات ورزشی، ارائه رژیم های غذایی، انگیزه بخشی و ارتباط با جامعه ورزشکاران فعالیت دارند. در این میان اپلیکیشن سایدا با رویکردی خلاقانه قدم به عرصه ای متفاوت، یعنی استعدادیابی ورزشی گذاشته است.

لازم به توضیح است که این اپلیکیشن که توسط آکادمی استعدادیابی سایدا راه اندازی شده است، اهدافی نظیر گسترش عدالت آموزشی، هدایت توانمندی های ورزشی (به خصوص در حوزه فوتبال) و رشد و توسعه این توانمندی ها را دنبال می کند.

کاربران در این اپلیکیشن می توانند با ارتقاء سطح توانمندی های خود برای حضور در بوتکمپ ها و دوره های حضوری آکادمی سایدا آماده شده و از آموزش های کاملا تخصصی در عرصه فوتبال برخوردار شوند.

گفتنیست اپلیکیشن سایدا با پیوستن به خانواده بزرگ شتاب دهنده ابر زندگی در نظر دارد فعالیت های خود را در ابعاد مختلف ورزشی گسترش دهد تا هر نوجوان و جوان ایرانی بتواند به واسطه توانمندی های خود شناسایی شده و مورد پرورش قرار بگیرد.

پیمایش به بالا