دوره تخصصی چگونه یک مشاور حرفه ای کسب و کار شویم؟

سایر اخبار

نشست تخصصی ” شهر خوب، شهر کار آفرین” برگزار می شود

در ادامه برگزاری نشست های  ترویجی و تبیین مفاهیم شهر خوب ، نشست تخصصی “شهر خوب ، شهر کارآفرین  “روز چهارشنبه-10بهمن ماه-در فرهنگسرای مهر شهر کاشان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست تخصصی که با مشارکت دانشگاه و شهرداری کاشان و با حضور مدیران ادارات، نهادهای دولتی و غیر دولتی، فعالان و کنشگران علمی،آموزشی و اصحاب رسانه و شهرداری کاشان برگزار خواهد شد مفاهیم مربوط به شهر کار آفرین بررسی خواهد شد.

بنابراین گزارش، امیر حسین اسدی مدرس دانشگاه و عضو شورای توسعه کسب و کارهای دیجیتال به عنوان سخنران این مراسم در سرفصل های مختلف این حوزه از جمله شهر کارآفرین؛ مبانی شتابدهنده ها در شهر کارآفرین. مدیران کارآفرین و شهر کارآفرین، مدارس کارآفرین در شهر کارآفرین. دانشگاه کارآفرین اساس شهر کارآفرینی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

شایان ذکر است نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب ( شهر هوشمند) با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری در محورهای آب، حمل‌ونقل و ترافیک، پسماند، انرژی و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت، گردشگری و صنایع و کسب‌وکارهای بومی با همکاری ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاددانش بنیان معاونت علمی و دانشگاه کاشان از 8 لغایت 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این رویداد علمی می توانند به   www.kashanidea.ir مراجعه نمایند.

پیمایش به بالا

قیمت دوره: 30 میلیون تومان